Tuesday, February 28, 2012

KEDAI DINDA - Pembungkusan & Penghantaran




PEMBUNGKUSAN


1. Untuk memastikan Pesanan anda dalam keadaan baik / tidak pecah dan tidak rosak kami akan membungkus pesanan anda dengan rapi menggunakan Bubblewrap 10mm thick Double layer.

2. Dibahagian luar akan dibalut dengan rapi dan di tampal sticker FRAGILE untuk memastikan barang dlm keadaan yang baik.

3. Setelah anda mendapat barang anda..sila check satu persatu sekiranya terdapat sebarang kerosakan maklumkan kepada saya dengan kadar yang segera. tempoh utk anda semak segala kerosakan adalah 2hari.Selepas 2 hari dari tarikh anda terima parcel tersebut sebarang tuntutan kerosakan tidak akan dilayan.

4. kamu akan menggantikan pesanan yang rosak tersebut dlm tempoh maximum 3 bulan secara Percuma.




PENGHANTARAN

  1. Pesanan anda akan diproses dalam tempoh MAXIMUM 5 hari waktu bekerja (kebiasaannya 2-3hari sahaja) selepas pembayaran anda disahkan. Ini kerana kami memerlukan masa utk membungkus tempahan anda dan memastikan tempahan anda sampai tanpa sebarang kerosakan. Anda akan menerima sms yang mengandungi tracking kod dari kami dalam masa tersebut, Jika selepas 5hari  anda masih tidak menerima sms dari kami, sila hubungi kami di 019-6541514 / 06-7648935
  2. Kami hanya menggunakan perkhidmatan CITYLINK EXPRESS ( http://www.citylinkexpress.com/ ) untuk penghantaran di SEMENANJUNG MALAYSIA SAHAJA pesanan anda. Setiap pesanan akan sampai ke tangan anda dalam 1-3 hari.
  3. Bagi Sabah dan Sarawak kami menggunakan khidmat POS MALAYSIA DOMESTIK (MELALUI UDARA) (  http://www.pos.com.my/ )dan setiap pesanan akan sampai ke tangan anda dalam masa 1 Minggu.
  4. Manakala utk Singapore , kami menggunakan khidmat POS MALAYSIA INTERNATIONAL (MELALUI DARAT). Untuk Brunei dan Indonesia perkhidmatan  POS MALAYSIA INTERNATIONAL (MELALUI UDARA) akan digunakan  dan setiap pesanan akan sampai ke tangan anda dalam masa 1-2 Minggu. (kebiasaannya 1 minggu sahaja)
  5. Selepas kami pos pesanan anda, kami akan sms anda untuk memaklumkan anda. Jika anda masih tidak menerima pesanan anda dalam masa yang disebutkan selepas menerima sms pengesahan penghantaran, sila hubungi kami. Kami akan periksa jika terdapat masalah dengan penghantaran anda.
  6. Kami galakkan anda memberi alamat pejabat anda jika tiada sesiapa dirumah pada hari bekerja. Ini untuk memastikan barang selamat sampai ke tangan anda. Jika tiada sesiapa dirumah, maka pos laju atau natiowide akan tingalkan kad kutipan dirumah anda. Anda perlu menuntut bungkusan anda dipusat serahan yg ditetapkan.
  7. untuk menyemak tracking code anda sila rujuk di bawah :-




untuk Pos Malaysia Domestik 





Comments
0 Comments
    
    

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...